דילוג לתוכן העיקרי

הפצת תורה ברשת

 

הסכתים (פודקסטים):

בספוטיפיי של הישיבה מתפרסמים כמה הסכתים תורניים ומגוון שיעורים משיעורי הישיבה, שיחות של ראשי הישיבה המייסדים וסדרות שיעורים ייעודיות על פי פרשות השבוע ומעגל השנה. (קישור)

בהסכת קש"ת (קול שידורי תורה) הוותיק מתפרסם זה שנים רבות שיעור יומי של חצי שעה בנושאים תורניים משתנים. (קישור)

יוטיוב

ערוץ היוטיוב של ישיבת הר עציון משדר את שיעורי הישיבה וסדרות שיעורים ייעודיות בנושאי תנ"ך, גמרא, הגות, הלכה, פרשת שבוע ועוד. לקראת חגים ואירועים מיוחדים מתפרסמים בערוץ שיעורים, שיחות וסדרות עיון ופרשנות שתוכנם מקורי ואיכותם התורנית גבוהה. אחת המפעלות הנצפות ביותר היא סדרת פרשת השבוע 'חידוש מהגוש', שמטרתה לתת הצצה לעולם הפרשני המדויק של ישיבת הר עציון מפי רבני הישיבה. (קישור)

פייסבוק 

בדף הפייסבוק הרשמי של הישיבה מתפרסמים תכנים מגוונים מאת ראשי הישיבה ורבניה, הצצה אקטואלית לאירועי השעה והיום, עדכונים ופרסומים על שיעורי הישיבה ותורתה. הדף מאפשר לבוגרי הישיבה ולידידיה שמירה על קשר עם בית המדרש וטעימה מהווי הישיבה. (קישור)

טלגרם 

בערוץ הטלגרם של ישיבת הר עציון וארגון הבוגרים אפשר למצוא פרסומים מהנעשה בישיבה, עדכונים על שיעורי הישיבה ברשת, דברי תורה מאת רבני הישיבה, סקרים מעניינים ותוכן ייחודי לטלגרם. (קישור)

דף קשר

דף קשר הוא העלון השבועי של הישיבה, המופץ לתלמידי הישיבה ונשלח לתלמידים אף בתקופת שירותם בצה"ל. בכל שבוע, מוציאה הישיבה לאור "דף קשר", המכיל כששה עמודים, ובו מבחר מפרי עטם של רבני הישיבה ותלמידיה: מאמרים, שירים, פרוזות וסיפורים. חלק מרכזי של דף הקשר הוא מדורי ה"חדשות מהישיבה" וה"דו"ח מהשטח", המעדכנים את התלמידים שבצבא על המתרחש בישיבה, ואת התלמידים שבישיבה על הקורה לחבריהם שבצבא. ללא ספק, "דף קשר" תורם תרומה חשובה לקשר הרציף שבין הישיבה לבין תלמידיה בתקופת שירותם בצה"ל.

עד היום יצאו לאור למעלה מ-1700 דפי קשר, מדי שבוע בשבוע. במקביל למהדורה המודפסת, קיימת ל"דף קשר" גם מהדורת אינטרנט וירטואלית (הארכיון נגיש בקישור זה). ניתן גם לעשות מנוי חינם על המהדורה הוירטואלית של "דף קשר", ולקבל את העלון מדי שבוע לתיבת הדואר האלקטרוני.

עלון שבות

עלון שבות הוא עלון דו-שנתי, המכיל מבחר ממאמריהם של רבני הישיבה ותלמידיה בנושאי גמרא, מחשבה ותנ"ך. מאז יוסד, תפס לעצמו "עלון שבות" מקום נכבד בין עלוני הישיבות השונות, בשל הרמה הגבוהה של המאמרים המתפרסים בו. עד כה יצאו לאור 181 עלוני-שבות, ועוד היד נטויה.